Potřebujete poradit?
244 402 102Po - Pá: 9:00 - 18:00
Přihlášení do mého účtu
Jste u nás poprvé?
Vytvořte si účet a získejte spoustu výhod.
Zvýhodněné ceny po přihlášení
Průběžný stav objednávky
Historie mých objednávek
Přehledná administrace
9H.JMG77.13E
1610370
4718755082856
BenQ DLP Projektor MX808STH /1024x768 XGA/3000ANSI/20000:1/HDMI/3D/Short Throw
Výukový projektor MX808STH vylepšuje interaktivní učení a spolupráci ve třídě s vynikající kvalitou obrazu, vysokým jasem a schopností krátké projekční vzdálenosti. Díky inteligentní flexibilitě instalace v kombinaci
Zařazení produktu
Zařazení produktu
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?
Zaslat informaci o produktu známému
Nalezli jste chybu?
Popis a parametry
Popis produktu
Výukový projektor MX808STH vylepšuje interaktivní učení a spolupráci ve třídě s vynikající kvalitou obrazu, vysokým jasem a schopností krátké projekční vzdálenosti. Díky inteligentní flexibilitě instalace v kombinaci se sníženými náklady na údržbu je model MX808STH ideální volbou pro dnešní školy.
Projekční technologie: DLP
Nativní rozlišení: 1024x768 (XGA)
Podporované rozlišení: 1024x768
Svítivost [lm]: 3000
Kontrast: 20000:1
Formát zobrazení: 4:3
Velikost obrazu [palce]: 120
Throw Ratio: 0.61:1
Podpora 3D: Ano
PIP podpora: Ne
Zvuk: Reproduktor 10W
Typ lampy: Lampa 200W
Životnost lampy [h]:
Rozhraní:
Napájení: 100 – 240 V AC
Spotřeba [W]: 280
Spotřeba Standby [W]: 0,5
Rozměry [mm]: 120 x 296 x 239
Hmotnost [kg]: 2,6
Obsah balení: Projektor, Dálkový ovladač včetně baterií,Průvodce rychlým používáním, Záruční list, Napájecí kabel
Záruka: 3 roky
Poznámka výrobce:
BenQ nabízí širokou škálu produktů, služeb a řešení: digitální projektory, profesionální monitory, interaktivní velkoformátové displeje, zobrazovací řešení, mobilní výpočetní zařízení a řešení osvětlení LED.
Stránky výrobce:
https://www.benq.eu/cs-cz/index.html
Parametry
Barva:
Projekční technologie:
Rozlišení obrazu:
Rozlišení obrazu
Fyzické rozlišení udává počet jednotlivých bodů (pixelů), ze kterých se obraz skládá na vodorovné a svislé ose. Velikost bodů je dána vztahem rozlišení vůči úhlopříčce obrazu.