Potřebujete poradit?
244 402 102Po - Pá: 9:00 - 18:00
Přihlášení do mého účtu
Přihlášení pomocí existujících účtů
Jste u nás poprvé?
Vytvořte si účet a získejte spoustu výhod.
Zvýhodněné ceny po přihlášení
Průběžný stav objednávky
Historie mých objednávek
Přehledná administrace
Zboží k reklamaci můžete doručit osobně na naši prodejnu nebo zaslat prostřednictvím přepravních služeb. Zboží můžete k reklamaci zaslat bezplatně prostřednictvím sběrných míst sítě Zásilkovna.cz. Nákup reklamovaného zboží je nutné doložit číslem faktury nebo dodacího listu. Nevyžadujeme kopii dokladu.
Při zaslání reklamovaného zboží přepravní službou je důležité je řádně zabalit. Nejlépe do pevné krabice, která bude zvenku dostatečně zalepena. Zboží v krabici zajistěte proti rozbití měkkou výplní. Zboží uvnitř by se nemělo uvnitř volně pohybovat.
Výrobky některých značek je vhodné reklamovat přímo v autorizovaných servisech, které jsou pro tyto značky výrobcem určeny. Vyřízení reklamace zde trvá výrazně kratší čas a je pro zákazníka pohodlnější. Nákup reklamovaného zboží je nutné doložit dodacího a záručním listem. Je vyžadována jeho kopie. Seznam servisních středisek pro jednotlivé značky najdete na stránce Seznam autorizovaných servisů.
Nezapomeňte na popis závady a číslo prodejního dokladu. Pokud máte přidělené RMA číslo, nezapomeňte zásilku tímto číslem viditelně označit. V případě, že posíláte více reklamací v jednom balíku, je třeba zboží přehledně označit.