Potřebujete poradit?
244 402 102Po - Pá: 9:00 - 18:00
Přihlášení do mého účtu
Jste u nás poprvé?
Vytvořte si účet a získejte spoustu výhod.
Zvýhodněné ceny po přihlášení
Průběžný stav objednávky
Historie mých objednávek
Přehledná administrace
1738155
Avast Business Patch Management nabízí snadno použitelnou centralizovanou službu, která automaticky identifikuje kriticky důležité záplaty, prioritizuje jejich nasazení a monitoruje výsledek, aby byla zachována integrita zabezpečení. Jak instalace opra
Zařazení produktu
Zařazení produktu
Kontaktujte nás
Kontaktujte nás
Dotaz k tomuto produktu
Nalezli jste jinde na internetu nižší cenu?
Zaslat informaci o produktu známému
Nalezli jste chybu?
Popis a parametry
Popis produktu
Jak instalace oprav funguje?
1) Zkontrolujte všechna zařízení, které opravy jim chybí
Vyberte, jestli se má kontrola oprav provádět denně, týdně nebo měsíčně, a nastavte přesný čas, kdy se má spouštět.
2) Nainstalujte opravy
Opravy pro všechny dodavatele a aplikace a opravy všech typů závažnosti se budou instalovat automaticky. Pokud některé aplikace opravovat nechcete, můžete pro ně snadno nastavit výjimky.
3) Zkontrolujte stav oprav
Pomocí konzole můžete snadno prohlížet chybějící opravy, názvy a závažnost oprav, poznámky k vydání, data vydání a mnohem více.
Funkce produktu Patch Management
- Flexibilní harmonogramy instalace
- Instalujte schválené opravy, když se vám to zrovna hodí.
- Intuitivní ovládací panel
- Spravujte všechny potřebné opravy softwaru a prohlížejte si grafické přehledy nainstalovaných, chybějících či neúspěšných oprav na libovolném spravovaném zařízení.
- Přizpůsobitelné opravy
- Vyberte, pro které dodavatele softwaru a produkty chcete opravy hledat a instalovat a taká požadovanou úroveň závažnosti oprav. Do pravidel instalace můžete přidat výjimky pro dodavatele, produkty a závažnost.
- Místní agent pro opravy
- Všechny dostupné opravy se stahují do místního zařízení, které se chová jako hlavní agent a předává je do spravovaných zařízení na síti.
- Výsledky hledání oprav
- Na konzoli pro správu si můžete prohlížet výsledky kontrol oprav a zjišťovat, které opravy chybí a další související informace, jako je číslo KB, odkaz na příslušný bulletin, datum vydání, popis atd.
- Různé reporty
- K určování stavu a zabezpečení softwaru na zařízeních vám poslouží řada přizpůsobitelných reportů.
Systémové požadavky:
Management Console
Windows 7 (Service Pack 1), Windows 8,
Windows 8.1, Windows 10 – Windows 10 Pro,
Windows 10 Education, and Windows 10 Enterprise.
Servers
Windows Server 2019 (64-bit version)
Windows Server 2016 (64-bit version)
Windows Server 2012 (64-bit version)
Windows Server 2008 R2 (64-bit version
with the latest Service Pack, excl. Server Core Edition)
Microsoft Exchange Server 2016 (64-bit version)
Microsoft Exchange Server 2013 (64-bit version)
Microsoft Exchange Server 2010 Service Pack 2 (64-bit version)
Hardware
Intel Pentium 4 / AMD Athlon 64 CPU
supporting SSE2 instructions, 256 MB+ RAM and 2 GB of hard disk space.
Patch is only available for Windows
Poznámka výrobce:
Avast Software s.r.o. je česká nadnárodní společnost založená roku 2010 jako následník družstva Alwil Software, jehož historie sahá až do roku 1988. Zakladateli firmy jsou Pavel Baudiš a Eduard Kučera. Sídlem společnosti je budova Enterprise na Pankráci v Praze.
Stránky výrobce:
https://www.avast.com/cs-cz/